قبرستان

قبرستان هم جای خوبیست

شاید اگر روزی انجا رفتم،حداقل کمی قدرم را بدانی...!!!

پ ن: اون اهنگه مناسبت داشت الان چند روزه مناسبتش تموم شده...هی یادم می رفت برش دارم....!!!!

پ ن ۲: نماز و روزه هاتون قبول بشه ایشالله....واسه منم خیلی خیلی دعا کنین....!!!

دعای عشق

دعای باران چرا....؟

دعای عشق بخوان....

این روزها دل ها تشنه ترند تا زمیـــن....

خدایا کمی عشــــــــــق ببــــاران...!!!!!


برای دلم گاهی مادری مهربان میشوم

دست نوازش بر سرش میکشم

میگویم : غصه نخور ، میگذرد ...

برای دلم ، گاهی پدر میشوم

خشمگین میگویم : بس کن دیگر بزرگ شدی ...

گاهی هم دوستی مهربان میشوم

دستش را میگیرم ،میبرمش به باغ رویا

دلم ، از دست من خسته است ...

تبریک می گم....

ادامه مطلب به روز شد

خواستگار

کاش واسم خواستگار می اومد، بعد من می گفتم: شما اومدین منو بگیرین؟
اونام می گفتن: بله!
بعد منم می دویدم و داد می زدم: اگه می تونین منو بگیرین... اگه می تونین منو بگیرن!

پ ن : اینو الان از یه جا دزدیم....هه خیلی خوشمان آمد....!!!

آدرسشم نمی دونم الان بستم حواسم نبود...حال ندارم برم دوباره نگا کنم...!!!

راه رفتن

کسی که یک بار رفته اگر هم برگرده، یادت باشه که دیگه راه رفتنو یاد گرفته...!!!!!!

پ ن : بلهـــــــــــــــــــــــــــ!!!!!!!

پ ن ۲: واست زوده بفهمی من چرا آواره ی دردم

واسم دیره از این خلوت به شهر عشق برگردم

واسم دیره پشیمون شم چه خوبه با تو شبگردی

واست زوده بفهمی که چه کاری با خودت کردی.....

ادامه نوشته

ریاضی ام عجیب ضعیف شده... دیگر نمی توانم آدم حسابت کنم

تازه قرار بود برگردی

اما از بس که این دنیا و کارهایش وارونه است، رفتی و تا ابد ماندگار شدی...!!!!

پ ن : منو از این عذاب رها نمی کنی.....!!

روزهایی که می دیدمت نفسم می گرفت

حالا که نیستی دلم می گیرد

زودتر برگرد....

تحمل اولی آسان تر بود...!!!!

بهانه آرامش

چشمانت، آرامش را مهمان قلبم می کند و لبخندت، شادی را....

فرشته زمینی من!

انگار مامور خدایی برای برقراری آرامش دلم...!!!!

 

آرزو....

ادامه نوشته

عروسی

بیچاره خورشید به زمینی دل خوش کرده که هر روز دورش می زند.....
ادامه نوشته